понеділок, 10 листопада 2014 р.

Розробка уроку. Проблема волі людини та можливостей її здобуття

Урок 2
        
            Тема. Проблема волі людини та можливостей
                   її здобуття
        
            Навчальні цілі
            Освітня:
·        продовжити знайомити школярів з ідейно-художнім змістом твору „ Дорогою  ціною ;
·        на прикладі героїв твору зясувати розв’язання проблеми волі людини та можливостей її здобуття.
Розвиваюча:
·        розвивати навички роботи з текстом епічного твору; усне мовлення, логічне мислення, пам’ять, спостережливість; вміння робити власні висновки, аналізуючи вчинки героїв.
Виховна:
·        виховувати повагу до краси глибокого почуття кохання, мужності, сили волі як рис характеру, що необхідні для боротьби зі злом, любов до художнього слова.

Очікувані результати
Учні повинні знати:
·        проблематику повісті.
Учні повинні вміти:
·        розповідати про почуття героїв, спираючись на текст.

Тип уроку: засвоєння знань і формування вмінь.

Обладнання: портрет М. Коцюбинського, текст твору, кольорові ілюстрації до повісті, дидактичний матеріал (тестові завдання, картки).

Розробка уроку. Михайло Коцюбинський. Повість „Дорогою ціною‟.

8 клас
Урок 1
            Тема. Михайло Коцюбинський. Повість „Дорогою ціною. Пригодницький, романтичний сюжет
                повісті          
            Навчальні цілі
          Освітня:
·        ознайомити школярів з життєвим і творчим шляхом М. Коцюбинського;
·        зясувати пригодницький романтичний сюжет твору, особливості композиції.
Розвиваюча:
·        розвивати культуру зв’язного мовлення , логічне мислення, пам’ять, спостережливість;
·        удосконалювати навички аналізу сюжету та композиції повісті, формувати кругозір, світогляд школярів.
Виховна:
·        виховувати почуття любові до творчості М. Коцюбинського, інтерес до історичного минулого рідного краю.

Очікувані результати
Учні повинні знати:
·        сюжет твору.
Учні повинні вміти:
·        пояснювати відмінність між сюжетом і композицією.

Тип уроку: засвоєння нових знань.
Форма уроку: урок-дослідження.
Обладнання: портрет М. Коцюбинського, бібліотечка творів письменника, дидактичний матеріал (картки).


Сторінки